2011. március 18., péntek

Az utca embere

Ez egy téli napon történet, még akkor vetettem papírra, de úgy éreztem, a tegnapi bejegyzés után, közé teszem ezt is.

Tegnap valamit megértettem a Világ Törvényeiből. Valami, ami eddig is ott lapult bennem, felszínre tört. Megértettem a Szeretet Törvényét, kinyílt a szívem. Ki volt, aki megmutatta nekem? Egy hajléktalan, egy Ember az utcáról…

Álltam buszmegállóban. Szépen felöltözve, edző táskával az oldalamon, felfrissülve.
Oda lépett hozzám egy Férfi, látszott rajta, hogy hajléktalan. A szemembe nézett, és azt mondta, neki az orvosa javasolta, beszélgessen az emberekkel, a szeretetről, az önzetlenségről. Először meglepődve néztem, majd mondtam, értem, miről beszél. Erre ő mesélni kezdett, hogy beteg, kórházban volt, hajléktalan, ezért ha tudom, segítsem meg őt. Mondtam neki, sajnálom, de elköltöttem a pénzem az edzőteremben. Magamban, talán az jutott eszembe, most biztos még „könyörögni” fog. Nem tette, helyette megkérdezte, gyakran járok edzőterembe? Ülő munkát végzek, jól esik a mozgás, válaszoltam. Erre ő, ennyit mondott, köszönöm és elindult. Néztem utána, majd két lépés után megállt, visszanézett, és közölte, köszönöm Önnek a szépségét, és továbbment. Mondtam, hogy köszönöm, de talán már meg sem hallotta. Ott álltam, csak néztem őt, ahogy eltűnik a buszmegállóban a sok ember között. Én nem adtam neki semmit, ő mégis megköszönte. Ő adott nekem valamit, Szeretet, kedvességet, önzetlenül! Éreztem őt, nem szánalmat, nem sajnálatot, nem undort, hanem szeretet. Megmutatott nekem Valamit, amiről tudtam, hogy létezik, de ő más megvilágításba helyzete!
Este, miután lefeküdtem, jó éjt kívántam Páromnak, behunytam a szemem, és azt kértem az Angyaloktól vigyázzanak és segítsenek ennek a számomra idegen, mégis oly közeli férfinak.
A szeretet ott van mindenhol, mindenben és mindenkiben! Csak mi csukott szemmel járunk, bazárjuk szívünket, és észre sem vesszük! 
Az utca embere nyitotta ki igazán a szívem! Megmutatta, a Szeretet hatalmasabb erővel bír, mint mi gondolnánk!
Így a távolból köszönöm neki! Hálás vagyok, amiért találkoztam vele! Hálás vagyok Neki, hogy Szeretet adott nekem! Hálás vagyok, amiért megérezhettem őt! Hálás vagyok, hogy bepillanthattam a Lelkébe.
Köszönöm Istenem, hogy a Szeretet körül vesz minket! Segíts mindenkinek, hogy megérezze azt, amit én tegnap, az esti szürkületben. Segíts, hogy ők is meglássák a Fényt!
Köszönöm és hálás vagyok a Csodás Élményért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése