2011. március 16., szerda

Egyiptom…

Legtöbben vágyunk e titokzatos országba, a piramisok világába. Vonz minket a misztikus, rejtélyes birodalom.

Sokan sok félét állítanak, próbálják megfejteni a múlt üzeneteit. Láttam, hallottam, olvastam sok mindent, de pénteken sikerült a sok kis kockát, ami a fejemben volt összerakni. Mindezt Avatara (Bácsfi Diána) előadásának köszönhetem. Érdekes, izgalmas előadásmódja felcsigázza az embert. A végtelenségig tudna mesélni, mégis két óra alatt összefoglalta a legfontosabb tudnivalókat. Hatalmas tudással rendelkezik, és mindezt közérthetően el tudja mondani.
Piramisok…
Ki ne elmélkedett volna róluk. Hogyan kerültek oda? Mire szolgáltak? Kik építették őket? Mennyi idősek?
Egy biztos, hatalmas méretűkkel, időtlenségükkel mindenkit rabul ejtenek. Amikor megadatott, és ott álltam Gízában, mindezt a saját szememmel is látva, még inkább ámulatba ejtettek. Távolról is lenyűgözőek, hát még közelről. Mindig is kétkedtem, hogyan építhették kétkezi munkával, kezdetleges eszközökkel. Látva őket, már biztos voltam benne, máshol kell keresni az igazságot.
Őseink rendelkeztek olyan tudással, képességekkel, melyek feledésbe merültek. Erre jó példa, minél fiatalabbak a piramisok, annál kevésbé időtállóak, és a legújabbak már valóban sírokként funkcionáltak, míg a gízai piramisok soha. A legtöbb ember ma még ragaszkodik materiális világképünkhöz, de eljön az idő, amikor kitágul tudatunk, megértjük, miként kerültek tárgyi eszközök nélkül oda a piramisok, milyen beavatási szertartásokat tartottak bennük, miként áramlik az energia a piramis jellegzetes formájában.
Őrzik múltunkat és egyben jövőnket. Merjük szárnyalni, túllépni határainkon. Ássunk bele a rejtélyek birodalmába!
Sokszor legyintünk, mese, mítosz, valós alapok nélkül. Mégis, hány olyan dolog van, ami hihetetlennek tűnt, és mégis igaznak bizonyult.
Mindenkinek a saját útján kell eljutnia az Univerzum Igazságaihoz.
Én útra keltem…



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése