2011. április 26., kedd

Húsvét

Az elmúlt napok a Húsvét jegyében teltek. Számomra első alkalommal volt igazán mély üzenete. Elgondolkodtam, mit jelent Jézus élete, mit szimbolizál.
Mindannyian szenvedünk, csak másként. Mindannyian cipeljük a keresztünket, csak különbözőeket. Mindegyik nehéz, néha úgy érezzük, nem bírjuk tovább, összeroskadunk. Aztán valaki megtörli homlokunkat, és tovább megyünk. Meg kell tanulnunk szeretni a keresztünket, mert ettől leszünk azok, akik. Jézus megmutatta nekünk, fájdalom, szenvedés vezet a feltámadáshoz. Az ő élete mindannyiunk élete. A halál nem a vég, hanem egy új kezdet. A feltámadás a Lélek feltámadása, újjászületése. 
Az elmúlt napokban közel éreztem magam Istenhez és Jézushoz. Ők mindig velünk vannak. Nem kellett templomba mennem, hogy ezt megértsem, a Lelkem érezte meg, Jézus itt él bennem, a szívemben!
Jézus megmutatta, mik lehettünk, ha megértjük őt és az általa közvetített szeretet üzenetét.
Épp illik ide egy ősi magyar mantra: Isten vagyok. Istennő vagyok. Fény vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése