2011. április 12., kedd

Testünk üzenete...

A fizikai testnek vannak korlátai, igényei, foglalkozni kell vele. Rohanó világunkban hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni jelzéseit. Kicsit így tettem én is, pedig az átlaghoz képest, azt gondolom, oda figyelek. Mégis rám koppintottak.
Kezdődött a derekammal, aminek következtében napokig a padlón fekve éreztem csak jól magam. Tanulságos volt, mert így végre volt időm, gondolkodni, elmélkedni, és nem utolsósorban pihenni. Bizony, azt hisszük, mindent bírunk, de aztán egyszer csak a súly alatt összeroppanunk. Lassítottam, mindent nem lehet egyszerre, be kellett látnom.
Aztán a múlt héten a gyomrom döntött úgy, ideje átértékelnem étkezési szokásaimat. Nagyképűen azt gondoltam, én bizony egészséges vagyok, hát, nem. Leginkább a rendszerességet kell bevinnem életembe, és a mértékletességet, azt gondolom.  Évek óta folyamatosan változik kamrám tartalma, mert bizony, rá kell jönnöm, sok egészségtelen élelmiszert akarnak ránk tukmálni. Arról nem is beszélve, mennyi fogyókúrás módszer kering, ember legyen a talpán, aki eligazodik közöttük. A saját bőrömön tapasztalom, a legmegbízhatóbb, amit saját testünk mond. Ideje odafigyelni rá!
Miután ilyen bölcsen rájöttem erre, el is határoztam, ideje komoly felnőtt nő módjára étkeznem, élnem. Nem kell megvenni a drága termékeket, a legújabb trendi szakácskönyveket, egyszerűen figyeljünk befelé és pontosan tudni fogjuk, mire van szükségünk!

Újuljunk meg! Tisztuljunk! Frissüljünk! Szépüljünk!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése