2011. május 16., hétfő

Gyökereink...


A pénteki Avatara előadás témája Nimród volt. Minden eddigi előadását élveztem, de ez teljesen magával ragadott. Még órákig tudtam volna hallgatni.

Azt hiszem, talán a Világban zajló válságok miatt, talán a sokszor nehéznek és reménytelenek tűnő napi harcok miatt, egyre többen keresik gyökereiket. Gyönyörű hagyományaink voltak, melyek homályba vesztek. A mesék, melyek régen apáról fiúra szálltak, elvesztek. Vagy talán még sem?  Ereinkben apáink vére folyik, a Lelkünk mélyén még ott élnek az emlékek. Eszembe jutott apukám, aki rajongott a lovakért és napokig gyászolta, első, már idős korban elhunyt lovát. Azt figyeltem meg, egyre több helyen látok kisebb-nagyobb lovardákat. Talán az sem véletlen, hogy egyre erősebb bennem a vágy, hogy megismerkedjem a solymászattal. 
Pénteken ismét kaptam egy megerősítést, ahhoz, hogy megtaláljam a számomra kijelölt utat, szükséges tudnom, honnan jöttem. Az én feladatom egyike, mely a horoszkópomban is megjelenik, a múlt megértése. Át kell értékelnem, meg kell ismernem gyökereimet. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése