2011. augusztus 29., hétfő

Fénysugár...

Néha Isten a legváratlanabb pillanatban küld üzenetet. Amikor azt hiszed, álmaid, vágyaid nem elérhetőek, küldenek egy aprócska fénysugarat. Mint mikor felnézel az égre, sötét, és megpillantasz egy aprócska csillagot. Lehet, nem érem el. lehet, majd csak a következő életemben válik valóra, de most már tudom, nem lehetetlen. Tudom, hogy világít, tudom, hogy feléje tartok. Mikor érem el? Lényegtelen, az a fontos, hogy megértettem, mennem kell tovább. Hálás vagyok, mert megértettem, minden lehetséges! Minden álmunkat valóra válthatjuk! Ugyanakkor valójában sokkal fontosabb az út, mint a cél. Isten velünk van, segít, ha tiszta szívből hiszünk! Hálás vagyok ezért az apró csillagégért, fénysugárért, amit tegnap kaptam! Köszönöm!   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése